Stemplowanie paznokci produktami z aliexpress

Dzień dobry Drogie Panie.
Dziś przybliżę Wam tani zestaw do stemplowania paznokci z aliexpress. Do tego potrzebne będą Nam:
-stempel i plastikowa zdrapka,
-specjalny lakier mocno napigmentowany,
-metalowa blaszka z wytłoczonym wzorkiem.

Stempel, który posiadam jest żelowy. Wiele osób na niego narzeka, a ja jestem z niego w pełni zadowolona. Odbija wyraziste, nierozmazane wzory bez najmniejszego problemu.
Zapłaciłam za niego 7,78 zł, teraz jest troszkę tańszy. Po trzech miesiącach regularnego używania widać na nim uszkodzenia, Plastikowa zdrapka służy do zbierania nadmiaru lakieru z metalowej płytki.


Lakiery do stemplowania  Kads. Ich konsystencja jest rzadka, są mocno napigmentowane i ładnie odbijają. Cała akcja musi przebiegać sprawnie, bo szybko zasychają. Cena za sztukę 6,59 zł. Zamówiłam 4, ale najbardziej podoba mi się kolor biały.  Lubię nosić delikatne paznokcie. Jeden w paczce przyszedł rozlany.


Metalowe płytki wytłoczonymi wzorami. Po zdjęciu niebieskiej folii są gotowe do użycia. Planuję kupić etui, żeby się nie zarysowały. Można też ponownie nakleić na nie folię ochronną jednak z upływem czasu będzie ona coraz słabiej się trzymać. Cena za jedną płytkę 4,07zł.



Szybka instrukcja:
1. Przygotowanie narzedzi;
- odklej od metalowej płytki folię ochronną, 
- przetrzyj wacikiem bezpyłowym nasączonym cleanerem stempel i blaszkę.
2. Posmaruj lakierem wybrany wzór następnie usuń jego nadmiar plastikową zdrapką.
3. Odbij wzorek stemplem delikatnym, kołyskowym ruchem, od lewej do prawej jakby od niechcenia. 
4. Odbij wzór ze stempla na dyspersję lakieru, takim samym sposobem jak w punkcie wyżej.
5. Poczekaj minutkę, aż będziesz mieć pewność, że lakier wysechł następnie pomaluj topem, utwardź w lampie i gotowe.
6. Po użyciu przetrzyj stempel i blaszkę cleanerem, gdyby lakier nie chciał zejść z blaszki przetrzyj ją acetonem. 

Moje przykładowe, początkujące prace:



Z tygodnia na tydzień przybywa mi gadżetów do zdobień, lakierów, różnych topów, bazy. Powoli kończy mi się na nie miejsce.Macie sprawdzone sposoby przechowywania paznokciowych produktów? Podzielcie się ze mną. :)






Komentarze